"Nagyon szeretem Panni óráit! Sokáig kerestem azt a sportot, ami feltölt és kikapcsol! Minden óra más, ezért nagyon változatos! Szeretem, mert Panni nagyon profi és maximalista, nagyon jó szakember és az órák hangulatai is szuperek! Csak ajánlani tudom! Én imádom!!!" (Zsani, 39) *** "Panni nagyon jó és változatos órákat tart. Mindig figyelemmel kíséri a gyakorlatok helyes kivitelezését, és odafigyel mindenkire. Emellett nagyon kedves edző. Csak ajánlani tudom mindenkinek!" (Zsófi, 29) *** "Mindenre figyelő, bombatestű, kedves rabszolgahajcsár! Mosolyogva tapossa ki a belemet minden egyes alkalommal! Köszönöm!" (K. Timi, 37) *** "Rendszeresen járok ide, nagyon kedves, profi az edző. Fájós derekamra remek gyakorlatokat kapok! A napom fénypontja amikor eljövök ide edzeni." (Nóri, 32) *** "Imádom Panni óráit :) Amióta ide járok, nem volt még két ugyanolyan óra, minden alkalommal feszegeti a határaim, kacagva küzdünk, de nagyon megéri. :)" (Orsi, 41) *** "Jó hangulatú órák Panni személyiségével és szakértelmével fűszerezve. Kell ennél több...? Próbáld ki te is. A siker garantált!" (Kriszti, 38) *** "Panni vidám, közvetlen, segítőkész edző. Nagyon élvezem az edzéseket, mert változatosak, jól felépítettek, sokféle eszközt használunk. Aki családias környezetben szeretne profi szakember segítsével fejlődni, erősödni ne habozzon, feltétlen jöjjön." (Zs-S. Timi, 37) *** "Szuper edzések! Panni a leglelkiismeretesebb személyi edző, akivel találkoztam! Szuper hatékony és mindig változatos feladatok! Az izomláz garantált!!!! Szívből ajánlom!" (Judit, 38) *** "Profi edző, kemény és változatos edzések, szuper hangulat és garantált fejlődés." (Veronika, 31) *** "Amikor csak tehetem, betérek ide egy jót edzeni! Izomláz garantált!!" (Dóri, 27) *** "Panni nagyon sokat segített abban,hogy várandósan is fitt maradjak, most pedig szuper kikapcsolódás és feltöltődés, amíg a kisbaba alszik." (Eszter, 28) *** "Ezek az edzések minden pénzt megérnek! Panni szakmailag nagyon felkészült, hiteles és rendkívül lelkes edző. Megfordultam már sok edzésen, de sehol nem tapasztaltam ilyen változatosságot, szakmaiságot és nem utolsó sorban szuper hangulatot. Amióta ismerem, csak hozzá járok!" (Petra, 35)

Gerinctréning

A gerinctréning során elsősorban a medencefenék izmait, a has-, hátizmaidat erősítjük, hogy az ülő életmódból adódó hát-, és derékfájásod, rossz testtartásod megelőzzük, megszüntessük.

A rendszeres, alapos és szakszerű nyújtással megőrizzük, helyreállítjuk, növeljük az ízületi mozgásterjedelmed mértékét, javítjuk az izomzatod funkcióját, növeljük a teljesítményedet.

Neked való ez az óratípus, ha kezdő/újrakezdő vagy, és mielőtt a keményebb edzéseimre jönnél, meg szeretnéd erősíteni a has- és hátizmaidat; szeretnél a testtartásodon javítani; ülőmunkát végzel; tudod, hogy nagyon nagy jelentősége van a nyújtásnak, mégsem szánsz rá elég időt az edzéseid végén...

Jelentkezem! Megnézem az órarendet!